• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
سه شنبه 15 مرداد 1398
کد مطلب : 70909
+
-

تعیین تکلیف پروژه‌های مسکن مهر  تا پایان امسال

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: همه پروژه‌های مسکن مهر کشور به‌جز پروژه‌هایی که مشکلات حقوقی دارند امسال تعیین تکلیف شده و اعتبارات لازم برای تکمیل و تحویل آنها تامین و اختصاص داده می‌شود. 
به گزارش ایرنا «علی نبیان» در بازدید از پروژه مسکن مهر ۵۳۶ واحدی جاده بوئین- بانه اظهار کرد: اعتبارات مسکن مهر از محل منابع سازمان ملی زمین و مسکن در راستای دستور رئیس‌جمهوری و وزیر راه و شهرسازی تامین شده و بسیاری از این پروژه‌ها امسال به بهره‌برداری می‌رسند. 

وی گفت: واحدهای مسکن مهر در شهرهای جدید، شهرهای بالا ۲۵ هزار نفر جمعیت و شهرهای کمتر از ۲۵ هزار نفر وجود داشته که شهرهای جدید توسط مجموعه شهر جدید، شهرهای کمتر از ۲۵ هزار نفر توسط بنیاد مسکن و شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت توسط سازمان ملی مسکن مدیریت می‌شوند. 

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: در کل کشور ۱۸۰ هزار واحد مسکن مهر وجود دارد که تعدادی از این   واحدها مشکل حقوقی بین تعاونی‌ها و پیمانکاران دارند ولی تا پایان امسال ۱۰۰ هزار واحد مسکن مهر به بهره‌برداری می‌رسد.
وی تاکید کرد: تعدادی از واحدهای مسکن مهر فاقد متقاضی هستند که برای تعیین تکلیف این واحدها با دستگاه‌های دولتی اقداماتی انجام می‌شود.  

نبیان یادآور شد: مسکن مهر بانه مشکل حقوقی با پیمانکار داشته است. پیمانکار در حال حل مشکلات و مسائل حقوقی است که با حل مشکلات حقوقی پیمانکار عملیات اجرایی پروژه با سرعت بیشتر در فاز نخست ۲۸۴ واحد انجام می‌شود و فاز دوم
پروژه نیمه‌تمام با سرمایه‌گذار انجام می‌شود. وی با اشاره به افزایش تسهیلات مسکن مهر اضافه کرد: وام‌های مسکن مهر امسال افزایش خوبی داشته و منابع اعتباری آن تامین می‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید